عزاداری شب اول و دوم فاطمیه دوم ۱۳۹۳ – فریدونکنار

دانلود مداحی و مولودی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دانلود مداحی و مولودی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دریافت فایلهای شب اول:

حاج مهدی رعنایی-روضه حضرت زهرا (س)

حاج محمود گرجی-موی سرم دست کسی (روضه)

حاج محمود گرجی-زهرا مرو مرو مرو زهرا مرو مرو (زمینه)

حاج مهدی رعنایی-قتیل العبره عزیز الزهرا (شور)

حاج مهدی رعنایی-به هوای تو سر به هوا شدم (شور)

حاج محمود گرجی-پیش من نام حسین را ببری (شور)

حاج محمود گرجی-سایه ات روی سرم مستدام (شور)

حاج مهدی رعنایی-تویی شاه با وفا ابی عبدالله (شور)

حاج مهدی رعنایی-گفتن ندارد کوچه شلوغ و جای یک (شور)

حاج مهدی رعنایی-ای زینت دوش نبی روی زمین (شور)

حاج محمود گرجی-عین الله سیف الله اسدالله (شور) – شعروسبک ضیاتبار

 

دریافت فایلهی شب دوم:

حاج مهدی رعنایی-روضه حضرت زهرا (س)

حاج محمود گرجی-لب خشک و مشک پاره (روضه)

حاج محمود گرجی-زهرا مرو مرو مرو زهرا مرو (زمینه)

حاج مهدی رعنایی-به هوای تو سر به هوا شدم (شور)

حاج مهدی رعنایی-ذکر تعجیل فرج ابی عبدالله (شور)

حاج محمود گرجی-ولم نکن من بی تو بیمارم (شور) – شعرو سبک از گرجی

حاج محمود گرجی-مادر منه مادر منه (شور)

حاج محمود گرجی-همه می پرسندم (واحد سنگین)

حاج محمود گرجی-لشکر مرتضی دلاور مرتضی (واحد) – شعرو سبک ازضیاتبار

حاج مهدی رعنایی-کعبه ی آمال علی ام ابیهاست (واحد)

حاج مهدی رعنایی- راه علی ماه علی (واحد) – شعرو سبک ازضیاتبار

حاج مهدی رعنایی-اشکای روضه تو قیمت داره (شور)

حاج مهدی رعنایی-من شدم نوکر زینب (شور)

حاج محمود گرجی و حاج مهدی رعنایی-هواتو کردم (شور) – شعرو سبک ازضیاتبار

حاج محمود گرجی و حاج مهدی رعنایی-پیراهنی که دوخته ام (مناجات)

حاج محمود گرجی-مردم طواف جز حیدر نمی کنند (مدح)

حاج محمود گرجی-صحبت پایانی در خصوص حاج مهدی رعنایی (صحبت)

 

تصویری این مراسم طی چند روز آبنده بر روی سایت قرار می گیرد

 

با تشکر از واحد سمعی بصری هیات کربلاییهای ساوه

 

http://delsukhtehgan.ir/wp-content/uploads/2013/12/order2.gif

 

منبع:خیمه دلسوختگان

delsukhtehgan.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:عزاداری, شب اول و دوم, فاطمیه دوم ۱۳۹۳, فریدونکنار,

] [ 4:0 ] [ سیدحسین نجیبی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه